معرفی برنامه شام ایرانی

شام ایرانی
شام ایرانی

سری اول برنامه شام ایرانی در زمستان 1390 ساخته شد. این برنامه از سال 1390 تا الان در 4 سری ساخته شده اشت. در طی زمان کارگردان های متفاوتی داشته است. بیژن بیرنگ، محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب از کارگردان های برنامه شام ایرانی بوده اند.

داستان این برنامه به این شکل است که افراد معروف برای شام از مهمان های خود(بازیگزان، هنرمندان، ورزشکاران و …) میزبانی می کنند. نمونه مشابه برنامه شام ایرانی در کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، انگلستان، آمریکا و … نیز ساخته شده است. در جدیدترین برنامه شام ایرانی بهنام تشکر، هومن برق نورد، نصرالله رادش و شهاب عباسی شرکت کرده اند. کارگردان این برنامه سعید ابوطالب است.

برنامه شام ایرانی از پلتفرم شبکه پخش خانگی نماوا پخش می شود.

کارگردان برنامه شام ایرانی

برنامه شام ایرانی تاکنون کارگردان های مختلفی داشته است ولی در آخرین سری آن سعید ابوطالب کارگردان آن بوده است. سعید ابوطالب در مجلس هفتم شورای اسلامی نماینده مردم تهران بوده است. از جمله فیلم های او می توان به اقلیت و اکثریت، رقص فقر و مستند مسابقه دستم را بگیر اشاره کرد. مجموعه های ساخته شده توسط سعید ابوطالب رالی ایرانی 1، رالی ایرانی 2، سرزمین دانایی، شام ایرانی و شب های مافیا می باشند.

بازیگران سریال شام ایرانی

شام ایرانی سری جدید
شام ایرانی سری جدید

در آخرین سری برنامه شام ایرانی بهنام تشکر، هومن برق نورد، نصرالله رادش و شهاب عباسی حضور دارند. در ادامه به معرفی بازیگران این برنامه می پردازیم.

بهنام تشکر: متولد 1355 بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. او در شبکه های پخش خانگی در فیلم های هیولا، شام ایرانی، شب های مافیا، ساخت ایران2، ابله، یه شام خوب و ساخت ایران حضور داشته است.

هومن برق نورد: متولد 1348 می باشد. هومن برق نورد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. او در فصل های 1 تا 3 سریال شهرزاد، ریکاوری، شام ایرانی و شب های مافیا حضور داشته است.

نصرالله رادش: متولد سال 1345 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. عمده آثار او به صورت طنز است. نصرالله رادش در شبکه های پخش خانگی در فیلم های فضانوردان، گنج مظفر، شوخی کردم، عطسه و شام ایرانی حضور داشته است.

شهاب عباسی: متولد 1352 بازیگر، خواننده، مجری، کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس می باشد. شهاب عباسی در شبکه پخش خانگی در برنامه های شب های مافیا و شام ایرانی حضور داشته است.

شام ایرانی سری جدید

این برنامه فرهنگ ایرانی را ترویج می دهد. در برنامه شام ایرانی افراد آشپزی و با هم معاشرت می کنند. برای مشاهده شام ایرانی سری جدید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده برنامه شام ایرانی در نماوا

نویسنده مطلب: علی شریفی نصر

منبع مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.