سوالات مهم در بازی اکسی اینفینیتی

در این مطلب قصد داریم سوالات متداولی که در بازی اکسی اینفینیتی وجود دارد را شرح دهیم:

1- برای خرید اکسی چه مراحلی را باید طی کرد؟ ابتدا باید ارز دیجیتال اتریوم را خریداری کنید و آن را به کیف پول متامسک منتقل کنید. بعد از انتقال به متامسک باید اتریوم را از متامسک به کیف پول رونین انتقال دهید تا بتوانید اکسی را خریداری کنید. از لینک https://marketplace.axieinfinity.com میتوانید اکسی را خریداری کنید.

2- اکسی را خریداری کردید اما در بازی هیچ اکسی را نشان نمی دهد، راه حل چیست؟ در قسمت My Axies باید اکسی های خود را سینک Sync کنید.

3- قیمت هر اکسی چقدر است؟ قیمت اکسی ها با توجه به قیمت اتریوم و قیمت دلار نوسان دارد، برای شروع بازی حداقل حدود 200 دلار باید اتریوم خریداری کنید.

4- کیف پول رونین چگونه نصب میشود؟ درحال حاضر تنها امکان نصب کیف پول رونین بر روی سیستم عامل ویندوز وجود دارد و برای آی او اس و اندروید نسخه ای وجود ندارد.

5- آیا در یک دیوایس امکان بازی با چند حساب کاربری وجود دارد؟ این امکان وجود دارد اما خطر مسدود شدن حساب کاربری هست و توصیه میکنیم این کار را نکنید.

6- پیغام visit the market place or mavishub to scan your Qr code بعد از نصب بازی داده میشود، باید چکار کرد؟ باید از مارکت بازی ۳ اکسی بخرید!

7- بعد از انتقال اتریوم به متامسک و رونین موجودی را صفر نشان میدهد، مشکل چیست؟ در صورت بروز این مشکل فیلتر_شکن شما مشکل دارد. از یک فیلتر_شکن دیگر استفاده کنید.

8- کارمزد انتقال توکن SLP در بازی اکسی اینفینیتی چقدر است؟ برای مشاهده کارمزد انتقال از متامسک به رونین بلعکس می توانید به سایت https://axie.live مراجعه کنید.

9- آیا اکسی ها از بین می روند؟ با توجه به اینکه اکسی ها در واقع توکن های NFT هستند و در بلاکچین چیزی گم نمیشود و از بین نمی رود، امکان از بین رفتن اکسی ها عملا وجود ندارد. این توکن ها را میتوانید در کیف پول خود نگهداری کنید.

10- تمام مراحل از انتقال اتریوم به متامسک و از آنجا به کیف پول رونین را انجام دادم اما پیغام SOMETHING WENT WRONG میدهد و هیچ آیتمی را نشان نمیدهد؟ احتمالا مشکل از فیلتر_شکن شما است. از فیلتر_شکن دیگری استفاده کنید.

11- چند اکانت را میشود به یک کیف پول متصل کرد؟ میتوانید تا 20 اکانت را به کیف پول خود متصل کنید. نکته ای که باید حتما توجه شود بازی با دیوایس های مختلف است والا احتمال بسته شدن حساب کاربری در سایت اکسی وجود دارد.

12- آیا بازی اکسی نیاز به احراز هویت دارد؟ خیر، بازی اکسی هیچ احراز هویتی ندارد. بنابراین کاربران ایرانی میتوانند به راحتی در این بازی مشارکت داشته باشند.

13- توکن های SLP را کجا بفروشم؟ میتوانید در این مطلب بهترین صرافی های خرید و فروش SLP را مشاهده کنید.

14- برای شروع بازی ارور coudent fetch remote config .{403} http/1.1 403 forbiden را میگیرم، مشکل چیست؟ احتمالا فیلتر_شکن شما مشکل دارد. از فیلتر_شکن دیگری استفاده کنید.

15- حداکثر چند اکسی در مبارزه شرکت داده می شوند؟ هر بازیکن حداکثر 3 اکسی را میتواند به مبارزه ببرد.

16- آیا امکان گرفتن اکسی رایگان وجود دارد؟ خیر

17- آیا امکان انتقال تمام موجودی از متامسک به رونین وجود دارد؟ خیر، تمام موجودی را نمیتوانید از متامسک به رونین واریز کنید.

18- اگر در طول بازی اکسی من بمیره آیا مبلغش کلا سوخت میشه و باید دوباره بخرم؟ خیر، نیازی به خرید دوباره اکسی نیست.

19- آیا امکان اتصال از چند دیوایس به یک اکانت وجود دارد؟ بله، هیچ ایرادی ندارد.

20- نحوه انتقال از متامسک به رونین چگونه است؟ مقداری اتریوم را از صرافی های ایرانی خرید و فروش اتریوم خریداری کنید، سپس با استفاده از با استفاده از قسمت بریج https://bridge.axieinfinity.com/ میتونید موجودیتون رو به رونین انتقال بدید.

21- رمزارز axs قابلیت استیکینگ هم داره؟ بله میتوانید توکن های اکسی را استیک کرده و پاداش استیک دریافت کنید.

22- امکان جفت گیری و زاد و ولد اکسی ها وجود دارد؟ بله میتوان دو اکسی را باهم جفت گیری کرد و هر اکسی حداکثر تا 7 بار میتواند زاد و ولد کند.

23- بعد از بن شدن اکانت چقدر طول میکشد حساب باز شود؟ 6 ماه

24- بازی اکسی را از کجا دانلود کنم؟ در صفحه اول سایت اکسی https://axieinfinity.com و در منوی اصلی بر روی Join now کلیک کنید سپس به صورت اتوماتیک نسخه ویندوز دانلود شود همچنین میتوانید برای مک، اندروید و آی او اس نسخه های متفاوت را مشاهده کنید.

25- درآمد بازی اکسی چگونه است؟ با انجام بازی میتوانید روزانه حدود 150 توکن SLP جایزه دریافت کنید و هر 2 هفته یکبار این توکن ها را به کیف پول رونین و سپس کیف پول متامسک و سپس صرافی های ایرانی خرید و فروش توکن SLP ارسال کرده و آن را نقد کنید.

نویسنده مطلب: امیرحسین اکبری

منبع مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.