معرفی بهترین بازی های جنگی 2019 | هیجان واقعی نبرد

این روزها بازی های جنگی نسبت به قبل بسیار پرطرفدارتر شده‌اند.انجام بازی های تیراندازی و اکشن نسبت به سایر بازی ها به مراتب جذاب تر و هیجان انگیز است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم و درگیر خود کند.

Best War Games 2019
Best War Games 2019

در این مطلب بهترین بازی های جنگی 2019 را برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox، اندروید و iOS مورد بررسی قرار می‌دهم. با من همراه باشید.

ژانر جنگی در بازی های رایانه‌ای از جمله ژانرهایی است که همواره طرفداران خود را داشته است. موارد مختلفی یک بازی جنگی عالی را از یک بازی جنگی خوب یا متوسط جدا می‌کنند؛ از جمله گیم‌پلی که نقشی کلیدی بازی کرده و هسته مرکزی این‌گونه بازی‌ها محسوب می‌شود. با این وجود روان بودن و خلاقانه بودن گیم‌پلی یک بازی جنگی کافی نیست و عوامل مهم دیگری همانند جلوه‌های بصری و صوتی و همچنین روایت و داستان نیز در موفقیت یک بازی جنگی نقش مهمی دارند. بخش چندنفره را نیز از یاد نبریم که بسیاری از بازی های جنگی تمام مخاطبانشان را مدیون طراحی خوب آن هستند. با من همراه باشید تا بهترین بازی های جنگی 2019 را برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox، اندروید و iOS با همدیگر بررسی کنیم.

Best War Games
Best War Games

بهترین بازی های جنگی 2019 برای کامپیوتر

بازی جنگی کامپیوتر  Call of Duty: World at War

Call of Duty: World at War
Call of Duty: World at War

اولین عنوانی که می‌خواهم در لیست بهترین بازی های جنگی کامپیوتر برایتان معرفی کنم بازی محبوب Call of Duty: World at War است که نسخه پنجم این سری بازی پرطرفدار محسوب می‌شود. وقایع بازی Call of Duty: World at War که از محبوب‌ترین‌های سری درمیان طرفداران به حساب می‌آید در منطقه اقیانوس آرام و جبهه‌های شرقی جنگ‌ جهانی دوم رخ می‌دهند. بازی Call of Duty: World at War جنگ‌های ویرانگر بین کشورهای آمریکا، امپراطوری ژاپن، اتحاد جماهیر شوروی و آلمان نازی را به تصویر می‌کشد. در حالت کمپین تک‌نفره بازی هم می‌توانید درنقش سربازهای آمریکایی و هم درنقش سربازان روسی ظاهر شوید و درتعدادی از تاریخ‌سازترین جنگ‌های تاریخ شرکت کنید. از نکات مثبت بازی Call of Duty: World at War که آن‌ را نسبت به نسخه‌های دیگر سری متمایز می‌کنند، می‌توان به ترکیب اکشن سینمایی با محیط‌های فضای‌باز، کمپین‌های تک‌نفره هیجان‌انگیز، دقت‌ در شبیه‌سازی موقیت‌های واقعی و تاریخی آن‌ دوره و همچنین تنوع در مبارزات اشاره کرد.

بازی جنگی کامپیوتر Battlefield 1

Battlefield 1
Battlefield 1

عضو دیگر «بهترین بازی های جنگی کامپیوتری» که قصد معرفی آن را به شما دارم بازی Battlefield 1 است که از همه‌نظر یک بازی ممتاز در ژانر خود محسوب می‌شود. شاید بهترین بخش این‌ بازی هیجان‌انگیز با جلوه‌های بصری گیرا بخش‌ چند‌نفره آنلاین آن باشد که از طریق آن قادر هستید در جنگ‌هایی نمایشی با مقیاس‌های بزرگ شرکت کنید که هرکدام حدود یک‌ ساعت طول کشیده و دارای نقشه‌هایی با محیط‌های قابل تخریب هستند. بخش‌ چندنفره آنلاین بازی Battlefield 1 قابلیت پشتیبانی از حداکثر 64 بازیکن را در آن واحد دارا است. حالت‌های این بخش شامل بخش‌های استانداردی همانند Deathmatch و Domination است؛ اما شاید جذاب‌ترین حالت بخش‌چندنفره این بازی حالت Chaotic Conquest آن باشد که درطی آن با چهار بازیکن دیگر یک جوخه تشکیل می‌دهید و هرکدامتان نیز دارای قابلیت‌ها و تجهیزات متفاوت براساس نوع شخصیتی که انتخاب‌ کرده‌اید هستید. در این بخش تعدادی از متنوع‌ترین و هیجان‌انگیزترین صحنه‌های جنگی را با دوستان خود می‌توانید تجربه کنید.

بهترین بازی های جنگی 2019 برای PS4

بازی جنگی پلی استیشن Call of Duty: Advanced Warfare

Call of Duty: Advanced Warfare
Call of Duty: Advanced Warfare

برای لیست «بهترین بازی های جنگی PS4» اولین عنوانی که جهت معرفی برایتان تدارک دیده‌ام بازی Call of Duty: Advanced Warfare است. این بازی که برای بار نخست در سال 2014 برای پلتفرم PS3 منتشر شد از جنگ‌های جهانی جدا شده و به نبرد‌های آینده می‌پردازد. وقایع بازی در سال 2054 اتفاق می‌افتند و دارای تجهیزاتی متعلق به این دوران همانند لیزر، اگزوسویت و … است که همگی بعد‌های جدیدی به مبارزات سنتی کال‌آف‌دیوتی بخشیده‌اند. هردو بخش کمپین تک‌نفره و حالت‌های مختلف چندنفره بازی Call of Duty: Advanced Warfare به خوبی طراحی شده‌اند و سرگرم‌کننده هستند؛ به‌طوری که از نظر تنوع و خلاقیت بهتراز اکثر نسخه‌های سری کال اف دیوتی عمل کرده‌اند. جا دارد گفته شود جلوه‌های بصری و صوتی بازی نیز قابل تحسین هستند و روایت داستانی بازی هم از حضور کوین اسپیسی (Kevin Spacey) درنقش منفی جوناتان آیرونز (Jonathan Irons) بهره می‌برد.

بنابراین بازی Call of Duty: Advanced Warfare را که برای پلتفرم PS4 نیز در دسترس است به‌ هیچ عنوان از دست ندهید.

بازی جنگی پلی استیشن Battlefield 4

Battlefield 4
Battlefield 4

عضو دیگر لیست «بهترین بازی های جنگی برای PS4» بازی Battlefield 4 است که می‌توان گفت از جنبه‌های مختلف نسبت به نسخه پنجم سری که تازه‌تر ازآن محسوب می‌شود، عنوانی جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر است. کمپین تک‌نفره بازی Battlefield 4 حرف‌های خوبی برای گفتن دارد؛ اما شاید بتوان گفت در بخش چند‌نفره است که بازی واقعا می‌درخشد. در این بخش که حداکثر 64 بازیکن می‌توانند به‌ صورت همزمان به مصاف هم‌ روند نبردها به معنای واقعی کلمه «حماسی» هستند. همچنین منطقه وسیعی که در آن به نبرد خواهید پرداخت‌ را می‌توانید با وسایل نقلیه مختلفی همانند جیپ‌ها، جت‌های جنگی،‌ تانک‌ها و بسیاری از ماشین‌آلات نبرد دیگر طی کنید. همچنین محیط بازی برخلاف قبل منفعلانه طراحی نشده است. به عنوان مثال با منفجر کردن یک ساختمان و سقوط آن تمام افرادی که در نزدیکی‌اش باشند درخطر می‌افتند. گیم‌پلی بازی نیز به‌ لطف کلاس‌های طراحی‌ شده و قابلیت‌ها، تجهیزات و اسلحه‌های هر کلاس تنوع قابل توجهی دارد. به طور خلاصه بازی Battlefield 4 یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی چندنفره است که تا به حال ساخته شده است.

بهترین بازی های جنگی برای Xbox

بازی جنگی ایکس باکس Gears of War 4

Gears of War 4
Gears of War 4

اولین عضو لیست بهترین بازی های جنگی برای Xbox بازی Gears of War 4 است که با ریتم‌ سریع، هیجان و اکشن خود در رویارویی با بیگانگان برترین عنوان جنگی علمی تخیلی (Sci-fi) است که ‌می‌توانید روی ایکس باکس وان تجربه کنید. در نسخه چهارم سری تحسین شده گیرز آف وار پسر مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) را که قهرمان بازی‌های پیشین بود کنترل خواهید کرد. Gears of War 4 یک بازی به‌ سبک شوتر سوم شخص از زاویه روی شانه (Over-the-shoulder) با جلوه‌های بصری زیبا و تکه‌هایی از اکشن سرگرم‌کننده است. در این بازی باید به‌ صورت گروهی جلو روید و با استفاده از سلاح‌هایی همانند اره‌برقی، دریل‌های انفجاری و اسلحه‌های اتوماتیک در مقابل دسته‌های خشن بیگانگان به مبارزه بپردازید. بخش چندنفره بازی Gears of War هم به صورت آنلاین و هم به شکل آفلاین داستانی با شیوه Co-op در دسترس است؛ بنابراین برای مبارزه با بیگانگان و نجات بشریت از دوستان خود نیز می‌توانید کمک بگیرید.

بازی جنگی ایکس باکس Sniper Elite 4

Call of Duty Mobile
Call of Duty Mobile

دومین عضو لیست بهترین بازی های جنگی Xbox که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Sniper Elite 4 است. طراحی نسخه چهارم سری Sniper Elite از صفر و به شیوه‌ای کاملا متفاوت از نسخه‌های قبلی انجام شده است و می‌توان گفت این عنوان حداقل تاکنون بهترین بازی اسنایپری است که برای پلتفرم ایکس باکس وان انتشار یافته است. وقایع بازی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتند و درخلال این نبردها کنترل یک اسنایپر حرفه‌ای را به دست خواهید گرفت که باید با او به گشت‌ و گذار در نقاط مختلف ایتالیا و جست و جو برای منهدم کردن اعضای متحدین بپردازید. بازی Sniper Elite 4 بسیار فراتر از یک بازی اسنایپر معمولی با نشانه‌گیری، زوم و شلیک است. گیم‌پلی بازی بیشتر حول‌ محور تاکتیک بنا شده است و برای گذراندن ماموریت‌هایتان باید روی قابلیت مخفی‌کاری (Stealth) خود تمرکز کنید؛ به‌ طوری که اطمینان حاصل کنید حتی یک نفر هم از نیروهای دشمن متوجه قتل‌های شما نیست. همچنین علاوه بر این‌ها بازی Sniper Elite 4 از حالت‌های کمپین چندنفره به شیوه Co-op و Online Versus نیز بهره می‌برد.

بهترین بازی های جنگی 2019 برای اندروید و iOS

بازی جنگی جدید Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile
Call of Duty Mobile

اولین عنوان لیست بهترین بازی های جنگی اندروید و آیفون بازی Call of Duty Mobile است که از زمان انتشار خود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند شده است. این بازی که توسط شرکت Tencent Studio Timi و کمپانی اکتیویژن ساخته و به انتشار رسیده است، به صورت مستقل برای گوشی های هوشمند طراحی شده و دارای حالت‌های مختلف تک‌نفره و چندنفره از جمله بتل رویال است که در آن بیش از 100 بازیکن امکان رویارویی با یکدیگر را دارند. از جمله‌ حالت‌های دیگر این بازی می‌توان به Hardpoint ،Frontline ،Free-For-All ،Domination و Team Deathmatch اشاره کرد. همچنین تعدادی از محبوب‌ترین نقشه‌های نسخه‌های مختلف سری کال‌آف‌دیوتی در این بازی حضور دارند؛ نقشه‌هایی همانند Crossfire ،Killhouse ،Firing Range و Standoff. شخصیت‌های مختلفی نیز همانند الکس میسون، دیوید میسون، مک‌تاویش، سیمون رایلی و جان پرایس در بازی حضور دارند و یا به آن اضافه خواهند شد.

این ویژگی‌ها به همراه بسیاری از خصوصیات دیگر بازی Call of Duty Mobile را به یک عنوان تمام و عیار کال‌آف‌دیوتی برای گوشی‌های هوشمند بدل کرده است.

دانلود بازی جنگی جدید Call of Duty Mobile برای اندروید

دانلود بازی جنگی جدید Call of Duty Mobile برای آیفون

بازی جنگی موبایل Modern Combat Versus

Modern Combat Versus
Modern Combat Versus

دومین عضو لیست «بهترین بازی های جنگی برای اندروید» Modern Combat Versus نام دارد که توسط استودیو گیم‌لافت (Gameloft) ساخته و منتشر شده است. گیم‌پلی بازی Modern Combat Versus بر اساس همکاری تیمی بنا شده است و در آن باید با انتخاب مامور خود و نشان دادن مهارتتان در نشان‌دادن قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد او به مصاف دشمنان بروید. مامورهای بازی Modern Combat Versus انواع مختلفی دارد که از آن‌ها می‌توان به مهاجمان خط‌ مقدم، قاتلین پنهان، مدافعان و پشتیبان‌های جنگی اشاره کرد. در حالت‌ چندنفره آنلاین بازی Modern Combat Versus باید تیم‌های چهارنفره‌ای را از مامورین مختلف تشکیل دهید. تعداد مامورین گوناگون بازی به بیش‌از 17 عدد می‌رسد که هرکدام توانایی‌های مختص خود را دارند. از جمله ویژگی‌های دیگر بازی Modern Combat Versus می‌توان به قابلیت تشکیل Clan، شش نقشه مجزا از هم و همچنین قابلیت شخصی‌سازی مامورها با پوسته‌های مختلف اشاره کرد.

دانلود بازی جنگی Modern Combat Versus برای اندروید

دانلود بازی جنگی Modern Combat Versus برای iOS

بازی جنگی اندروید و آیفون Sniper Fury

Sniper Fury
Sniper Fury

عضو سوم لیست «بهترین بازی جنگی برای اندروید و آیفون» که می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم بازی Sniper Fury است که به نوعی نسخه گوشی هوشمند بازی Sniper Elite محسوب می‌شود. بازی از جلوه‌های بصری غنی است و گیم‌پلی آن نیز روان و رضایت‌بخش است. به طور خلاصه می‌توان گفت این بازی بهترین بازی اسنایپر برای گوشی‌های هوشمند است. یکی از دلایل این امر آن است که Sniper Fury یک بازی اسنایپر معمولی نیست؛ چرا که در آن به ارزیابی قابلیت‌های خود در مقابل سربازها، وسایل‌ نقلیه و بسیاری از مقوله‌های دیگر خواهید پرداخت. افکت‌های Bullet Time از جمله موارد دیگری است که Sniper Elite را یک‌ سر و گردن از رقبایش برتر کرده است. همچنین از ویژگی‌های دیگر بازی می‌توان به افکت‌های آب و هوا و بخش چندنفره بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) اشاره کرد.

دانلود بازی جنگی Sniper Fury برای اندروید

دانلود بازی جنگی Sniper Fury برای iOS


در این مطلب تعدادی از بهترین بازی های جنگی را برای پلتفرم‌های مختلف برایتان نام بردم. شاید عنصری که سبب می‌شود میان بازی‌های گفته شده و بازی‌های جنگی دیگر تفاوت قائل شویم، عنصر خلاقیت باشد؛ چه در گیم‌پلی، چه در نحوه روایت و چه در طراحی بازی به طور کلی. البته بدون شک بازی‌های جنگی خوب به لیست بالا محدود نمی‌شوند؛ با این وجود با خیال راحت می‌توانیم بگوییم اگر طرفدار ژانر جنگی باشید با تجربه هر کدام از عناوین گفته‌ شده اوقات خوبی را سپری خواهید کرد.

نظر شما در مورد بازی‌های گفته‌شده چیست؟ نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با من و دیگر خوانندگان ویرگول در میان بگذارید.

نویسنده مطلب: baharhashemi1375

منبع مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.