معرفی بهترین بازی های 2 نفر برای پلتفرم PS4

معرفی بهترین بازی های 2 نفر برای پلتفرم PS4
معرفی بهترین بازی های 2 نفر برای پلتفرم PS4

سلام من ابوالفضل هستم و با معرفی بهترین بازی های 2 نفر برای پلتفرم PS4 در خدمت شما هستیم.

  • Resident Evil Revelations 2

یکی از بهترین عناوین سری Resident Evil در سال‌های اخیر این بازی است که داستان جذابی را هم با محوریت کاراکتر کلیر ردفیلد تعریف می‌کند. همچنین، بخش Raid Mode نیز در این بازی برگشته و می‌توانید بیش از 200 مرحله را با دوست خود بازی کنید. بازی دارای محتوای متنوعی است که به دیگر عناوین سری Resident Evil ارجاع دارند. مهارت‌ها، اسلحه و قابلیت تقویت اسلحه‌ها، باعث شده‌اند تا این بازی خسته کننده نشود.

  • NBA 2k20

بازیVBA 2K20، نسخه جدید مجموعه بازی‌های شبیه ساز مسابقات بسکتبال NBA است که ویژگی‌ها، تیم‌ها و بازیکنان جدیدی به آن اضافه شده و می‌توانید با دوستان خود، به مسابقات بسکتبال بپردازید.

  • Minecraft

بازی Minecraft یک بازی ویدیویی سندباکس مستقل است که گیم پلی آن به ساخت و ساز در یک دنیای وکسل تمرکز دارد. بازی دارای بخش‌های بقایی و آزادانه است و شما را به شکل عجیبی به چالش خواهد کشید.

  • Call of Duty wwll

نسخه wwll بازی Call of Duty، نسخه کامل بازی به همراه تمام DLCهای بازی است. علاوه بر بازی کردن بخش داستانی بازی به صورت دو نفره، بخش چند نفره بازی نیز با مودها و مپ‌های متنوع، به صورت چند نفره و آفلاین قابل بازی است.

  • FIFA 20

انتخاب اول دوستداران فوتبال و یک شبیه ساز جامع با بیش از 20 لیگ از کشورهای مختلف که سال‌هاست، حرف اول را در بازی‌های ورزشی می‌زند و همواره از پرفروش‌ترین عناوین سال بوده است.

  • PES 2020

از معدود بازی‌های کونامی که همچنان تولید می‌شود، سعی کرده تا بازی فوتبال را به شکلی ساده‌تر به افرادی که آشنایی چندانی به فوتبال ندارند عرضه کند و البته در کشور ژاپن، محبوبیت بسیار زیادی دارد، اما به دلیل عدم داشتن مجوز استفاده از تیم‌های واقعی، چندان مورد قبول دوستداران حرفه‌ای فوتبال نیست.

  • WWE 2k20

بازیWWE 2k20تنها عنوانی است که دوستداران کشتی کج، با آن می‌توانند کنترل ستارگان WWE را بر عهده بگیرند و در انواع مسابقات گوناگون با هم رقابت کنند. بخش کاراکتر سازی بازی نیز تنوع بسیار زیادی دارد و اگر نگاهی به بخش Download بازی کنید، متوجه خلاقیت کاربران در استفاده از بخش ساخت کاراکتر می‌شوید.

  • برای حمایت از من روی حمایت کلیک کنید.

امید وارم لذت ببرید خدانگهدار ???

نویسنده مطلب: Abolfazl0085 M

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.