مورد انتظارترین بازی های ابرقهرمانی

سلام دوستان. به مناسبت معرفی بازی محافظان کهکشان در رویداد E3، امروز میخواهم بازی های ابرقهرمانی در چند سال آینده رو معرفی کنم.

اگر خواستید، در این مقاله بهترین بازی های ابرقهرمانی را معرفی کرده ام.

توجه: رتبه بندی این بازی ها به ترتیب تاریخ انتشار است.

1_ محافظان کهکشان

زمان انتشار : 26 اکتبر 2021 — 4 آبان 1400

پلتفرم ها : Ps4 – Ps5 – PC – Xbox One – Xbox series S

مارول بازی محافظان کهکشان را در رویداد E3 معرفی کرد. تا به حال یک تریلر و بخشی از گیم پلی این بازی منتشر شده است. شخصیت قابل بازی پیتر کوئیل یا استارلرد است ولی میتوانید در هنگام مبارزات به بقیه اعضای محافظان دستور بدهید که حمله کنند.

2_ شوالیه های گاتهام

زمان انتشار : 2022

پلتفرم ها : Ps4 – Ps5 – Xbox One – Xbox series S and series X

این بازی در رویداد دی سی فندوم معرفی شد. یک تریلر و بخشی از گیم پلی این بازی منتشر شده است. طبق تریلر این بازی، بتمن مرده است و نایتوینگ، رد هود، بتگرل و رابین باید از شهر محافظت کنند. دشمن اصلی یا در واقع دشمنان اصلی این بازی محفل جغد ها هستند. طبق گیم پلی مستر فریز هم در این بازی هست و هر 4 شخصیت گفته شده قابل بازی (playable) هستند.

3_ جوخه ی انتحاری لیگ عدالت را بکش

زمان انتشار : 2022

پلتفرم ها : Ps5 – Xbox series X and series S

این بازی هم در رویداد دی سی فندوم معرفی شد. تا به حال یک تریلر از این بازی منتشر شده است. شخصیت های قابل بازی هارلی کوئین، ددشات، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ هستند. داستان بازی بعد از حمله ی برینیاک است و یک جور آخرالزمان است. در تریلر این بازی سوپرمن تبدیل به یک شرور شده است. دو حالت دارد، یا داستان این بازی از روی داستان کمیک اینجاستیس الهام گرفته شده است یا برینیاک دارد ذهن او را کنترل میکند که احتمال این فرضیه بیشتر است چون طبق اسم این بازی کل اعضای لیگ عدالت شررور هستند و احتمالا برینیاک دارد همه ی آن هارا کنترل میکند.

4_ دی ال سی «پلنگ سیاه جنگ برای واکاندا» و مرد عنکبوتی در بازی انتقام جویان

زمان انتشار پلنگ سیاه : آگوست 2021

زمان انتشار مرد عنکبوتی : نامشخص

چند وقت پیش یک تریلر معرفی کوتاه از dlc پلنگ سیاه منتشر شد. اما در رویداد E3 یک تریلر طولانی از آن منتشر شد که پلنگ سیاه را بهتر دیدیم. دشمن بازی فعلا یولیسیس کلاو است که سعی دارد مثل همیشه ویبرانیوم بدزدد. تا به حال از این dlc گیم پلی منتشر نشده است.

از dlc مرد عنکبوتی هیچ عکس و تریلر و گیم پلی منتشر نشده است اما به زودی منتشر خواهد شد.

من خودم بیشتر منتظر محافظان کهکشان و شوالیه های گاتهام هستم. شما چطور؟

پست های مرتبط:

https://vrgl.ir/9oSGk
https://vrgl.ir/c3vfs

نویسنده مطلب: Parsa

منبع مطلب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.